Tuesday 15 October 2013

It's time to go..

Follow my blog with Bloglovin

...ja nii ongi. Lähen jälle ära Eestist ja seekord siis Londonisse. Suhtselt "pakin asjad kokku ja eks näis, mis saab" minek on see kord. Varemalt on mul alati eriti kindel plaan või asi old, mida tegema lähen, kuid seekord on asjad veidi lahtised. Saan küll ühe sõbranna jaoks veidi tööle hakata kohe, kuid eks näis kuidas see välja kujuneb ja värki. Samas ma siiralt usun, et mingisuguse töö leian ma seal suhteliselt kiirelt. Eriti just sellepärast, et on ju jõulu hooaeg ja abikäsi vajatakse igalpool.
Igatahes olen otsustanud oma seikluste..ja vähem seikluste kohta blogi pidada jälle. Hea neil, kes soovivad ennast kursis hoida sellega, et mis toimuuub ja samas on kindlasti põnev endal mitmete aastate pärast siit lugeda ja meenutada, mis moodi midagi juhtus.
 Minek on siis nüüdseks juba vähem, kui nädala pärast. Vähemalt on mul korter leitud juba, kuhu saan kohe järgmisel päeval peale kohale jõudmist sisse kolida. Pisike aga ilus korter on ja kesklinnast metrooga 15-20min, et väga mugava asukohaga ka. Praegu on aga mingi miljooon asja vaja teha enne ära minekut, millest kõige suurem ettevõtmine on kõik oma asjad praegusest korterist vanemate juurde jälle tagasi kolida. Niisama igapäevaselt ei saa arugi, et nii palju asju oleks aga kui kolima hakata sis oh god! tundub, et pole lõppu mingitel pisikestel vidinatel igas nurgas. Londonisse ma väga palju asju kaasa võtta ei saa just, sest mu korter on tõesti päris pisike ja pole seal kuskile panna omi asju väga. Siiski on paar karpi asju, mis ma postiga sinna saadan, sest neid pole mõtet lisakohvris ka vedama hakata. Üksinda kahe suure kohvriga pluss käsipagasiga reisimine on ikka para tüütus..viimati tulin nii USAst lapsi hoidmast tagasi. Käsi kohvri pidin reaalselt kaenalsse võtma ja kahte suuremat vedasin järgi...käekott oli ilmselt hambus! :)

Ma plaanin siia ikka uusi postitusi teha nii tihti, kui võimalik..ja igasugustel teemadel ma usun. Sellest, mis mu elus toimub..ehk satub hulka ka mõni moe- või iluteemaline postitus, et eks näis, kuidas see asi välja kujuneb! :D

xoxo,
(soon to be)Big City Girl

No comments: