Sunday 27 October 2013

So here I am..

..ja kohal ma olengi Londonis! Esmaspäeval lendasin siia ja London võttis mu väga soojalt vastu! :)
Teisipäeval sain oma korteri kätte, mis asub siis Londoni sellises osas nagu Canary Wharf. Pole veel leidnud midagi, mis mulle siin kandis elamise juures ei meeldiks. Kiire ühendus linnaga, viisakad inimesed, palju mehi! :D, kõik asjad käe-jala juures..super! Korter ise on mul pisi-pisike stuudio aga see-eest on vaade super ja hästi avar. Tänu sellele ei tunne vist, et korter ka nii väga pisike oleks. Korra käis Viktoria minu juurest läbi, kui korterisse jõudsin kuna ta juhtus just siin kandis olema..ta armus ka sellesse vaatesse kohe ära!!
Toast vaade:
Õhtune vaade:
Ma kodus olles aint õue passingi vist! :) Ilmadega on täiega, sest enamus päevai nii 17-18 kraadi ja päike olnud. Täna saan aint seda orkaanile vastavat tuult oodata :D Kuigi London ei pidand nii väga tormile ette jääma vist, kuid eks siin 33.korrusel see tuul on päris tugev ikkagi vist. Rõdule öösel ronima ei hakka igaksjuhuks. Samas siin Canary Wharfis vist ongi päris tuuline tegelt, sest kõrged majad ja jõgi ja kanalid ja kõik see kokku tekitab korraliku tuule kohati. Juuste sättimisel pole põhimõtteliselt üldse mingit mõtet, sest peale 10sekundit õues olemist on pigem küsimus, kas juuksed enam üldse peas ongi :D Lendlevad igas suunas ja on püsti! Minu maja on see kõige kõrgem, mis seal paistab ja minu toa aken on ka siia poole:
"Where did all this people come from!?!?" Selline lause jäi kõrvu, kui reede õhtul Silviga veidike linna peal käisime. Mingi inglise naine oli südamest imestunud Piccadilly Circuse ja Leicester Square-i vahelisel alal, et kust nii palju inimesi sinna sai. No halllooo? reede õhtu ja turistide üks põhipunkte pluss kohalikud, kes linna peal jne..kergelt mõni inimene siin nagu elab nagu :D Aga jah..kõige pealt sõime kõhud head ja paremat täis ning siis käisime tegime mõned dringid erinevates kohtades. Mõnus oli ringi jalutada, sest soe oli. Kuigi Silvi päris nii ei arvanud ja imestas, kuidas ma hõlmad lahti ringi käisin aga Fun oliii!!! :) Kaua ei old väljas aint, sest Silvil oli hommikul töö ja tore ju metrooga koju ka saada. Takso on vastikult kallis ikka! Aint, et pilte njetu sellest õhtust. Peab parandama ennast selles osas, et väljas käies üldse pilte ei tee!


Ega midagi väga huvitavat polegi kirjutada tegelt veel..eks see elu siin alles läheb huvitavamaks ja nii. Koduselt tundsin ma ennast siin kohe..ei tea kas sellepärast, et varem ka 4aastat Inglismaal eland või lihtsalt harjund ringi rändama. Igatahes loodan, et varsti tekivad uued tutvused ja põnevad töö võimalused jne..eks korralikult tuleb rabeleda, et seda kõike saada aga ma olen täiega exciteeed, et seda kõike teha! :D

No comments: