Monday 11 November 2013

Welcome back..

..igatahes seekord, kui piiripeal passi kontrolliti siis öeldi mulle "Tere tulemast tagasi!". Selline tunne jäi kohe nagu, et oleks koju tuleku puhul tervitatud. Mul oli vaja korra Eestisse kiire reis teha. Selle sisse jäi lisaks miljonile asjatoimetusele ka Halloween. Pidu oli mu meeles väga äge, kuid kuna ma sain sellest vaid päev varem teada siis midagi väga originaalset ma välja mõelda ei suutnud just ja väga jubedaks ka ennast tegema ei hakanud. Järgmine aasta paremini! :)  


 Siia tagasi tulek oli ikka paras seiklus..kõik, mis sai valesti minna läks vist valesti :D Kõige pealt jõudis lennuk Tallinasse palju hiljem kohale ja meie välja minek venis ka nii metsikult. Maandumine Helsingisse oli minu ajaloo üks top10 jubedamaid kindlasti kohe..korra mõtlesin tegelt ka, et nüüd tuleb mingi crash! Kusjuures ma ei karda absoluutselt lendamist ja arvan, et kui lennuk veidi raputab siis see hea mõnus viis magama jäämiseks..seega, et mind kergelt hirmule ajada peab lennuk päris jubedaid asju tegema ikka. Igahtahes..lõpuks me maandusime ära ja kuna mul kell paranduses on ei old mul esimese hooga aimugi, et mis kell me siis lõpuks ära maandusime. Päris hea oli see üllatus, kui telefoni sisse lülitasin ja nägin, et tere-tore...15minutit on järgmise lennuni aega! :D Too hetk olin ma alles bussis, mis meid lennukist lennujaama toimetas..sisse jõudes ma jooksin küll elu-eest nii, et jalad verised aga no ei jõudnud oma lennule. Suht pikk maa ka see tegelt..ühest lennujaama otsast teise+passikontroll võtab ikka aega seal. Hullult inimesei koperdas ka ees koguaeg..hüüdsin aint koguaeg excuse me-sorry-excuse me-sorry, kui ma inimestest mööda ja üle jooksin. Igatahes siis sebisin ennast järgmise lennu peale, mis läks juba tunni pärast ja umbes kolm korda helistati ja küsiti üle kas mu kohver ikka ka jõuab lennuki peale ja, et kõik korras oleks. Gate-s öeldi ka veel - jaa on lennuki peal! Lendasin siis British Airwaysiga, kus oli parem söök kui Finnairi peal oleks saanud(öäkkk nende happeline-pasta salat päevasel ajal praegu)..ja alkohol oli ka tasuta! :D Jõin paar klaasi veini ära ja magasin ilusti kogu lennu maha. Kohale jõudes ootas ees muidugi aimatav üllatus..kohvrit njetu! Sama hetk, kui ma aru sain, et mu kohvrit ei ole kutsus lennukis mu kõrval istunud mees mind dringile..keeldusin viisakalt. Võibolla naersin natukene liiga kõvasti aga mind ajas lihtsalt kogu see moment naerma millegi pärast et noh jah..oih :) Kohvri sain kätte järgmise päeva õhtul..millele eelnes peaaegu terve päev kodus istumist. Nad lubasid, et helistatakse KINDLASTI ette enne, kui kohvri toovad aga kogemustest tean, et seda tihti ei juhtu. Nii ka seekord..lihtsalt ükshetk olid nad kohvriga kohal.
Järgmine päev sain jälle päev otsa kodus istuda, sest neljal töömehel oli mu korterisse asja, et midagi kontrollida ja parandada ja värki. Väga ei saa kurta selle üle muidugi :D 
Täna käisin korterisse veel vajalikke asju hankimas..selline tunne on vahepeal, et see list ei saa kunagi otsa mida veel vaja oleks. Väga palju ei jaksa korraga käe otsas tassida kaa. Igatahes, tänane ilm oli selline, et päikse käes oli enamvähem okei, kuid vilus oli ikka täitsa jahe tuulega. Ses mõttes normaalne, et aastaaeg ka vastav ju aga koju tulles vaatasin, et ohh purjekad jälle jõe peal teeks pilti rõdul. Tõmbasin siis rõduukse lahti ja ohsa-vana..selline soe õhk lõi näkku, et hea et ma alasti ei kiskund ennast :D Igatahes kleidi väel istusin rõdu peal ja niii mõnus ja soe oli. Tegelikult palav lausa. Tuul oli maja teiselt poolt täna ja no super mõnna ikka :) 




Nüüd ma aga oma mälu värskendama veidi, kuidas mõndasid asju täpselt kirjutada ja koostada tuleb siin riigis. Nimet alustan homsest oma esimest väikest tööotsa. Väga suure mahuga vist pole, kuid täpselt selle alane, millega tegeleda tahan seega hea võimalus ning tegu väga ägeda projektiga. Täpsemalt räägin sellest juba järgmises postituses :)

No comments: